جو هیرش (HBR) مجاب کردن دیگران برای پذیرفتن بازخورد به‌ویژه در موارد حیاتی و حساس چالش‌برانگیز است. مدیران به خاطر نگرانی از اینکه بازخورد آن‌ها باعث صدمه احساسی یا کاهش بهره‌وری شود، به تکنیک‌هایی چون Praise Sandwich که در نهایت به حفظ آبرو و مراعات ظواهر می‌پردازند متوسل می‌شوند. در نهایت این تکینک‌ها به جای کمک به حل مساله بیشتر آسیب می‌زنند.نتیجه می‌شود یک فرهنگ بازخورد ضعیف که عمدتا بر اساس طفره رفتن ، سردرگمی و خود فریبی ساخته شده است. بازخورد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارغوانی های توی سرم! عروسی هر چی بخوای فروشگاه خرید اینترنتی Andi9t5 paikka درمان دکتر Podcast,Dub officenavak